نرم افزار نجم

اخبار، به روز رسانیها و پاسخ به سوالات مربوط به نرم افزار طراحی موشک "نجم"

نرم افزار نجم

اخبار، به روز رسانیها و پاسخ به سوالات مربوط به نرم افزار طراحی موشک "نجم"

دانلود نرم افزار نجم

ورژن جدید نرم افزار بر روی سایت قرار گرفت


تغییرات این ورژن:

تلفیق با نرم افزار Matlab به منظور تحلیل دینامیکی و 6 درجه آزادی مسیر 





تغییرات در ورژن (۱.۰.۰۲)

1-نمایش فایل for005 تولید شده توسط نرم افزار نجم و امکان تغییرات آن

2- مثالهایی از حل در نرم افزار

3- ویرایش help

توجه: کسانی که ورژنهای قبلی را دانلود و اطلاعات خود را ثبت نموده اند لازم نیست برای فعالسازی دوباره ثبت نام کنند بلکه می توانند فایل key.dll را از داخل پوشه نسخه قبلی به داخل پوشه جدید کپی نمایند.


 برای دانلود به لینک زیر مراجعه فرمایید

https://s4.picofile.com/file/8445743192/Najm.rar.html

نظرات 10 + ارسال نظر
رضا صبوری پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 13:24

درود بر شما
لینک خرابه. چیکار کنم؟

sagharchi دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 13:28

سلام
متاسفانه لینک دانلود کار نمیکند

لینک جدید در سایت قرار گرفت.

مهدی سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 01:29

سلام بنده کد فعال سازی را ندارم لطفا برای بنده بفرستید ممنون از لطفتون

اطلاعات خود به همراه کلید را به najm.soft@chmail.ir ارسال نمایید تا کد فعالسازی برای شما تولید گردد.

جواد دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 02:00

سلام ببخشید ازتون یک راهنمایی میخواستم.من کد نرمافزار MD رو میخوام.چون میخوام طراحی چند موضوعی انجام بدم نیاز به کد MISSILLE DATCOM در نرمافزار متلب دارم.ولی هر چی گشتم فقط کد فورترن موجود بود.لطفا راهنمایی کنین.

لازم نیست برای اجرای نرم افزاردر matlab سورس اون را داشته باشید.

مراحل زیر رو در داخل حلقه تکرار m فایل دنبال کنید

1- یک فایل متنی با پسوند for005 که دارای ورودیهای MD است را تولید کنید و در پوشه ای که فایل exe نرم افزار md در آن قرار دارد ذخیره کنید.

2- فایل exe را با دستورdos اجرا کنید

3- با دستور datcomimport فایل for006 را بخوانید تا ضرایب مد نظر را استخراج کنید

4- مراحل بالا را دوباره برای for005 جدید تکرار کنید

موفق باشید

هادی سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 16:52

سلام شرمنده دو تا سوال داشتم آیا می شه از این نرم افزار برای شکل های نافرم هم جواب گرفت

از این نرم افزار برای تمامی شکلهای تقارن محوری با هر نوع پیچیدگی می توان استفاده نمود

محمد نذر دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 17:33

سلام خسته نباشی
این ایرور به من میده
چکار کنم ؟

این پیام میاد وقتی که قایل نجم را اجرا میکنم
خواهشا کمک کنید

محمد نذر دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 17:35

سلام خسته نباشی
ایرور میکروسوفت به من میده
چکار کنم ؟


این پیام میاد وقتی که قایل نجم را اجرا میکنم
خواهشا کمک کنید

سروش سه‌شنبه 7 آذر 1396 ساعت 17:29

سلام و خسته نباشید
وقتی مدل را می خواهم توی متلب اجرا کنم ارور میده و میگه که بعضی از بلوکها قدیمی هست و قابلیت اجرا نداره با متلب قدیمی تر هم امتحان کردم همین ارور را داد لظفا راهنمایی کنید چطور می تونم این مشکل را رفع کنم.
سوال دوم آیا مدل موشک های معروف را میشه ازجایی گرفت؟

محمد هادی دوشنبه 28 اسفند 1396 ساعت 09:44

سلام

شمیم پنج‌شنبه 9 دی 1400 ساعت 15:41

با سلام
ببخشید هیچ لینکی برای دانلود نرم افزار موجود نیست

لینک جدید گذاشته شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد